برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

جدول تیم‌های دوم لیگ قهرمانان آسیا (۱۳ آذر ۱۴۰۲) | بررسی مسیر صعود پرسپولیس و سپاهان به مرحله حذفی

  • کد خبر: ۱۹۸۲۶۰
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
جدول تیم‌های دوم لیگ قهرمانان آسیا (۱۳ آذر ۱۴۰۲) | بررسی مسیر صعود پرسپولیس و سپاهان به مرحله حذفی
هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا از عصر روز دوشنبه، ۱۳ آذر آغاز خواهد شد و تکلیف صعود نمایندگان ایران امروز و فردا مشخص خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته ششم و پایانی لیگ قهرمانان آسیا از عصر امروز، ۱۳ آذر ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد. صعود ۴ تیم از ۵ گروه منطقه غرب آسیا به مرحله بعد مسجل شده و تکلیف ۴ تیم دیگر صعودکننده به مرحله بعد نیز امروز و فردا مشخص خواهد شد.

العین امارات از گروه A، الاتحاد عربستان از گروه C، الهلال عربستان از گروه D و النصر عربستان از گروه E صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرده‌اند. تنها گروهی که صعود هیچ یک از تیم‌های آن به مرحله بعد هنوز مشخص نشده گروه B است که در این گروه هیچ یک از نمایندگان ایران قرار ندارند.

جدول تیم‌های دوم لیگ قهرمانان آسیا (۱۳ آذر ۱۴۰۲) | بررسی مسیر صعود پرسپولیس و سپاهان به مرحله حذفی

با توجه به قانون جدید لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید، ۵ تیم صدرنشین منطقه غرب آسیا به همراه ۳ تیم برتر تیم‌های دوم مرحله گروهی این منطقه به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

در حال حاضر و پیش از آغاز هفته پایانی مرحله گروهی، سپاهان با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۹ در جایگاه نخست بهترین تیم‌های دوم قرار دارد که در صورت کسب تساوی مقابل الاتحاد، با توجه به تفاضل زیاد خود به نظر می‌رسد بتواند صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

نوبهار نیز با ۱۰ امتیاز و تفاضل مثبت ۴ در جایگاه دوم قرار دارد و امروز در هند به مصاف مومبای سیتی می‌رود که در صورت پیروزی این تیم نیز جواز صعود به مرحله بعد را کسب خواهد کرد.

پرسپولیس با ۸ امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در رده سوم قرار دارد که برای صعود به مرحله بعد هیچ راهی جز شکست الدحیل ندارد. البته سرخ‌پوشان در صورت پیروزی باز هم باید منتظر نتیجه بازی شارجه و الفیصلی اردن باشد و امیدوار باشد که تیم امارات با یک نتیجه پرگل الفیصلی را شکست ندهد تا بتواند به مرحله بعد صعود کند.

شارجه امارات در جایگاه چهارم این جدول قرار دارد که در صورت پیروزی پرگل مقابل الفیصلی شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارد. در صورتی که شارجه نتواند از الفیصلی امتیاز بگیرد، سرخ‌پوشان با یک تساوی هم می‌توانند صعود خود را قطعی کنند.

پاختاکور ازبکستان نیز با ۷ امتیاز در جایگاه پنجم این جدول قرار دارد که سه‌شنبه، ۱۴ آذر به مصاف الفیحا می‌رود. پاختاکور نیز برای صعود هیچ راهی جز شکست حریف خود ندارد و باید منتظر ناکامی رقبای خود باشد تا به مرحله بعد صعود کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->